Nemokamas pristatymas perkant už 70€ ir daugiau

Paskutiniams KEEN modeliams PAPILDOMAI -20% su kodu: BYE  Išsirinkti >>

D.U.K.

 

Grąžinimas ir keitimas

► Kaip galiu įsigytą prekę pakeisti?

Prekių pakeitimas nėra galimas. Atlikite prekės grąžinimą ir pildykite naują užsakymą norimai prekei įsigyti.
Primename, kad prekių grąžinimo sąlygas atitinkančias prekes galite grąžinti NEMOKAMAI per 365 d. Kaip atlikti prekės grąžinimą skaitykite čia >>

► Kaip galiu grąžinti įsigytą ar brokuotą prekę?

Jeigu įsigyta prekė Jums netiko, ją grąžinti galite NEMOKAMAI per 365 dienas nuo jos įsigijimo dienos. Grąžinama prekė turi būti nedėvėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Gamyklinio broko atveju, pildykite grąžinimo formą, nurodę grąžinimo priežastį „brokas“. Daugiau apie prekių grąžinimą skaitykite čia >>
SVARBU: Broko atveju praėjus 365 d. nuo įsigijimo, grąžinimo formos paskyroje užpildyti nebegalėsite. Tokiu atveju susisiekite su mumis >>

► Noriu grąžinti kelias prekes iš to pačio ar skirtingų savo užsakymų. Ar galiu grąžinti vienoje pakuotėje?

Taip, galite grąžinti kelias prekes vienoje pakuotėje – net jei jos iš skirtingų užsakymų. Kiekvienai prekei atskirai užpildykite grąžinimo formą savo paskyroje. Visas prekes sudėkite į vieną pakuotę ir priklijuokite vieną grąžinimo etiketę.
Jei pasirinkote grąžinimą per Omniva, paštomate veskite bet kurį vieną grąžinimo kodą, gautą elektroniniu laišku. Jei pasirinkote grąžinimą per Venipak paštomato ekrane paspauskite "Siųsti siuntą“ ir nuskenavę siuntos lipduką pasirinkite durelių dydį. Instrukcija bei grąžinimo kodas gaunamas el.paštu užpildžius grąžinimą. Daugiau apie užsakymo grąžinimą galite sužinoti čia >>
SVARBU: Grąžinamos prekės turi būti savo originaliose pakuotėse ir papildomai supakuotos į siuntimui skirtą pakuotę!

► Atlikau prekių grąžinimą, kada galiu tikėtis atgauti sumokėtus pinigus?

Pinigus grąžiname ketvirtadieniais, per 10 darbo dienų nuo prekės priėmimo. Apie tai būsite informuoti el. paštu.
Svarbu: grąžinamas tik prekės vertės mokestis. Jei užsakymo metu buvo taikomas pristatymo mokestis, jis nėra grąžinamas.
Taip pat jei savo užsakyme buvote pasirinkę mokėjimą grynais ar banko kortele, grąžinant sumokėtas 0,99Eur COD mokestis nebus grąžinamas.

 

Pristatymas ir užsakymas

► Kaip galiu sekti / pasitikrinti savo užsakymo statusą?

Savo siuntą galite stebėti paspaudę ir užsipildę savo užsakymo duomenis čia >>

► Kokie galimi pristatymo būdai ir terminai?

Prekes pristatome per 0-3 d.d. Prekių pristatymo trukmė priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Daugiau sužinoti apie mūsų pristatymo būdus ir terminus galite paspaudę čia >>

► Kokie yra atsiskaitymo būdai?

Informaciją apie atsiskaitymo būdus rasite čia >>

► Ar įmanoma atšaukti užsakymą?

Užsakymą atšaukti galimybės nėra. Jei užsakymas nebereikalingas tiesiog neatsiimti siuntos – ji bus automatiškai grąžinta, o pinigai per 10 darbo dienų nuo siuntos gavimo į sandėlį sugrįš į jūsų sąskaitą.

► Kaip pakeisti užsakymo duomenis?

Jei nurodėte neteisingai savo telefono numerį ar adresą kuo skubiau kreipkitės čia >>

► Ar galima, sumokėjus už prekę, pristatyti ją kitam asmeniui?

Paštomatuose - siuntą gali atsiimti bet kas, turintis SMS gautą atsiėmimo kodą.
Pristatymo kurjeriu atveju - prieš siuntos pristatymą, iš kurjerių tarnybos el. paštu gausite laišką su nuoroda, kurią paspaudus, patys galėsite keisti pristatymo duomenis.
Jau atliktam užsakymui mūsų sistemoje pristatymo duomenų keitimas gali būti neįmanomas.

 

Dydžiai ir priežiūra

► Kaip žinoti, ar avalynė atitinka dydžius?

Norėdami pasirinkti tinkamą dydį, kiekvieno modelio puslapyje spauskite mygtuką „Dydžių lentelė“ – ten rasite vidpadžio išmatavimus cm. Rekomenduojame rinktis pagal juos, nes skirtingų gamintojų dydžiai gali skirtis. Prieš avėdami lauke, pasimatuokite batus namuose. Jei abejojate, pamatuokite abi pėdas ir prie didesnės pridėkite 0,5 cm.
Jei užsakytas modelis, dydis ar spalva netiks ar nepatiks, grąžinti neavėtą bei nepraradusią prekinės išvaizdos avalynę galima per 365 d.

► Kaip prižiūrėti įsigytas prekes?

Informaciją apie įsigytos prekės priežiūrą rasite prekės puslapyje prie aprašymų, išskleidus skiltį „Priežiūros informacija“, taip pat prekių priežiūra nurodoma ir produktų etiketėse.

 

Prekių prieinamumas

► Prekės, kurią noriu įsigyti, neturite. Kaip galiu sužinoti, ar tam tikro dydžio ir spalvos prekę vėl turėsite?

Užsisakykite pranešimą – ir kai tik prekė vėl bus prekyboje, informuosime jus el. paštu!
Tiesiog atverkite dominančios prekės puslapį, pasirinkite norimą dydį ir spalvą, įveskite savo el. pašto adresą bei spauskite „Pranešti“.